quarta-feira, 26 de abril de 2023

Given To

 






I never feel more given to
than when you take from me –
when you understand the joy I feel
giving to you.

And you know my giving isn’t done
to put you in my debt,
but because I want to live the love
I feel for you.

To receive with grace
may be the greatest giving.
There’s no way I can separate
the two.

When you give to me,
I give you my receiving.
When you take from me, I feel so
given to.


Ruth Bebermeyer




Nunca me sinto mais presenteada 
Do que quando você recebe algo de mim 
Quando você compreende a alegria que sinto 
ao lhe dar algo.

E você sabe que estou dando aquilo não 
para fazer você ficar me devendo,
Mas porque quero viver o amor 
que sinto por você.

Receber algo com graciosidade 
pode ser a maior entrega.
Eu nunca conseguiria separar 
as duas. 

Quando você me dá algo, 
Eu lhe dou meu receber.
Quando você recebe algo de mim, eu me sinto tão 
presenteada.





Sem comentários:

Enviar um comentário